loading...

یادگیری طراحی وب سایت با پرتقال

بازدید : 2
يکشنبه 1 بهمن 1402 زمان : 9:28

بازاریابی ایمیلی دارای بازگشت سرمایه 3600 درصدی است و در سال 2023، Statista تخمین می زند که درآمد بازاریابی ایمیلی به بیش از 10 میلیارد دلار رسیده است.

موفقیت آن را نمی توان انکار کرد، و هیچ کمبودی در ابزارهای بازاریابی ایمیلی برای انتخاب وجود ندارد.

اگر مطمئن نیستید که انتخاب کنید، من به شما کمک می کنم تصمیم بگیرید.

در این پست، دو تا از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها را با هم مقایسه می‌کنم: Klaviyo در مقابل Mailchimp.

من ویژگی‌های اصلی را شرح می‌دهم، گزینه‌های مختلف قیمت‌گذاری را توضیح می‌دهم، و مزایا و معایب هر دو پلتفرم را برجسته می‌کنم. هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد آنچه هر دو ابزار ارائه می دهند را درک کردید، می توانید آگاهانه انتخاب کنید.

برای یادگیری بیشتر آماده اید؟ عالی! بیا شروع کنیم.

نکات کلیدی: Klaviyo vs Mailchimp
Klaviyo برای تقسیم بندی پیشرفته و قابلیت های شخصی سازی متمایز است.
Mailchimp به دلیل استفاده آسان و داشتن مجموعه ای بزرگ از قالب های از پیش ساخته شده متمایز است.
کلاویو به طور کلی برای تجارت الکترونیک و تجارت سازمانی مناسب تر است.
ویژگی های گسترده Mailchimp آن را به عنوان یک ابزار همه کاره برای مشاغل کوچک تبدیل به گزینه ای عالی کرده است.
هر دو ابزار شامل ویژگی‌های ضروری مانند قالب‌های ایمیل، اتوماسیون‌ها و تقسیم‌بندی مخاطبان هستند.
Mailchimp برنامه های بودجه بیشتری را ارائه می دهد، اما با محدودیت هایی در دسترسی به ویژگی ها. هر طرح Klaviyo شامل دسترسی به ویژگی های یکسان است.
استفاده از Klaviyo برای بازاریابی ایمیلی
استفاده از Klaviyo برای بازاریابی ایمیلی، فرصت‌های زیادی را برای کسب‌وکارهایی که قصد ایجاد ایمیل‌های شخصی‌سازی شده را دارند، باز می‌کند. قدرت کلاویو در استفاده از داده ها برای ایجاد کمپین های هدفمند نهفته است.

مشاوره با نیل پاتل
ببینید آژانس من چگونه می تواند ترافیک بیشتری را به وب سایت شما برساند

سئو - باز کردن ترافیک SEO بیشتر. نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
رسانه پولی - استراتژی‌های پولی مؤثر با بازگشت سرمایه روشن.
یک تماس رزرو کنید

با Klaviyo، می توانید به راحتی مخاطبان خود را بر اساس رفتارها و ترجیحات آنها تقسیم بندی کنید و اطمینان حاصل کنید که پیام های شما در زمان مناسب با افراد مناسب طنین انداز می شود.

اسکرین شات صفحه اصلی Klaviyo Klaviyo vs Mailchimp
علاوه بر این، Klaviyo ساخت ایمیل های جذاب بصری را با ابزارهای طراحی بصری خود ساده می کند. این پلتفرم ویژگی‌های کاربرپسندی را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد بدون دانش فنی گسترده، محتوای جذاب ایجاد کنید.

با استفاده از تجزیه و تحلیل قوی Klaviyo، می توانید موفقیت نتایج کمپین ایمیلی خود را اندازه گیری کرده و استراتژی خود را اصلاح کنید و در نهایت از طریق ایمیل مارکتینگ موثر، ارتباطات قوی تری با مخاطبان خود ایجاد کنید.

ویژگی های Klaviyo
Klaviyo دارای ویژگی های فراوانی است، از جمله:

قالب های قابل تنظیم: شما می توانید به بیش از صد قالب دسترسی داشته باشید تا به ایمیل های خود ظاهری زیبا ببخشید. Klaviyo قالب های بهینه شده برای موبایل، HTML/CSS سفارشی و بخش های قابل استفاده مجدد را برای سازگاری ارائه می دهد.

قالب های Klaviyo
Advanced Segmentation: این ویژگی به شما امکان می دهد ایمیل های بسیار شخصی را به لیست خود ارسال کنید و آنها را بر اساس موارد پرفروش و پربازدید، زمان ارسال، ظاهر کلی و موارد دیگر تقسیم بندی کنید.

جریان‌های خودکار: ایمیل‌های خوش‌آمدگویی، یادآوری سبد خرید، کاهش قیمت، به‌روزرسانی‌های ارسال و غیره را ارسال کنید. می‌توانید این ایمیل‌ها را به پیام‌ها و مخاطبان خاصی تقسیم کنید.

جریان های خودکار Klaviyo.
منبع تصویر: جامعه Klaviyo

ادغام: Klaviyo با مارک های تجارت الکترونیکی بزرگ مانند BigCommerce، Magento، Shopify، Wix و WooCommerce کار می کند. شما می توانید بیش از 300 ابزار را ادغام کنید و داده ها را برای یک رویکرد شخصی به بازاریابی ایمیلی متحد کنید.

هوش مصنوعی: مانند بسیاری از پلتفرم‌های بازاریابی، Klaviyo از هوش مصنوعی برای بهبود موفقیت در بازاریابی ایمیلی شما استفاده می‌کند. برخی از ویژگی‌ها عبارتند از خطوط موضوعی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، تست A/B، موتور توصیه‌ای که بر اساس ترجیحات مصرف‌کنندگان ساخته شده است، و ویژگی‌های مشتری پیش‌بینی‌شده برای تقسیم‌بندی و شخصی‌سازی ایمیل.

هوش مصنوعی Kalviyo
منبع تصویر: Klaviyo

قیمت گذاری
قیمت‌گذاری Klaviyo در مقابل Mailchimp گران‌تر است، اما هزینه بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. هر طرح شامل مجموعه کاملی از ابزارها است. قیمت ممکن است بر اساس اندازه مخاطب شما متفاوت باشد.

آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟
تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!

از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.

قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
کارایی هزینه تبلیغات را به حداکثر برسانید.
تبلیغات گریدر
وارد وب سایت خود شوید...
برای مخاطبان 1001-1500 گزینه های شما عبارتند از:

فقط ایمیل: از 45 دلار شروع می شود، 15000 ایمیل ماهانه و 150 اعتبار SMS یا MMS.
ایمیل و پیامک: از 60 دلار شروع می شود، 15000 ایمیل ماهانه و 1250 اعتبار SMS یا MMS.
برای مخاطبان کمتر از 250، Klaviyo یک طرح رایگان با 500 ایمیل ماهانه و 150 اعتبار SMS/MMS ارائه می دهد.

افکار مشتری
در اینجا برخی از مزایا و معایب Klaviyo با توجه به مشتریان آورده شده است.

بازبین‌ها ادغام‌ها، سهولت استفاده، گزارش‌دهی و ویژگی‌های تحلیلی را دوست دارند. Klaviyo همچنین برای قالب ها، جریان ها و اتوماسیون خود نظرات مثبتی دریافت می کند.

کلاوی سئو وب‌سایت در تبریز

اسکرین شات Klaviyo در مقابل Mailchimp را بررسی می کند
برخی دیگر می گویند این به آنها کمک کرد تا بازاریابی دیجیتال و اتوماسیون پیامکی خود را بهبود بخشند و بازاریابی ایمیلی خود را متحول کنند.

Klaviyo نظرات منفی در مورد زمان بارگذاری کند برای لیست های پستی بزرگتر دریافت می کند و برخی از بازبینان احساس می کنند هزینه یک مشکل است.

علاوه بر این، برخی از داوران می گویند منحنی یادگیری شیب دار وجود دارد.

استفاده از Mailchimp برای بازاریابی ایمیلی
Mailchimp کاربر پسند است و قالب های آن به شما امکان می دهد ایمیل های جذاب و حرفه ای ایجاد کنید، حتی اگر تجربه طراحی نداشته باشید. بیش از صد قالب وجود دارد و می توانید از ویرایشگر کشیدن و رها کردن برای سفارشی کردن طرح های بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید.

اسکرین شات صفحه اصلی Mailchimp Klaviyo در مقابل Mailchimp
چه بخواهید لیست پستی خود را افزایش دهید یا عملکرد کمپین خود را ردیابی کنید، MailChimp چیزی برای شما دارد.

بیایید نگاهی عمیق تر به ویژگی ها بیندازیم.

ویژگی های Mailchimp
الگوها: می‌توانید ایمیل‌های شخصی‌سازی شده و چشم‌نواز را از ابتدا یا از قالب‌های با کاربری آسان ایجاد کنید.

ویژگی قالب Mailchimp.
منبع تصویر: Mailchimp

اتوماسیون: از سازنده سفر مشتری برای خودکارسازی ایمیل مارکتینگ و ساده‌سازی کمپین‌های همه‌کانالی خود استفاده کنید. سفر خود را بسازید یا از بین 90+ اتوماسیون از پیش ساخته شده انتخاب کنید.

mailchimp اتوماسیون.
منبع تصویر: martech.org

مدیریت مخاطب: از تجزیه و تحلیل های پیش بینی کننده برای ایجاد کمپین شخصی، تقسیم بندی برای فیلتر کردن مخاطبان و هدف گیری رفتاری برای ارسال پیام های هدفمند استفاده کنید. ویژگی CRM بازاریابی به شما کمک می کند مخاطبان خود را بهتر درک کنید، با آنها ارتباط برقرار کنید و از برچسب ها و نمایه های مشتری برای مرتب سازی مخاطبان خود استفاده کنید.

اسکرین شات سیستم Mailchimp CMR Klaviyo vs Mailchimp
فرم‌های ثبت‌نام برای جمع‌آوری داده‌ها و نظرسنجی برای بازخورد مشتریان نیز وجود دارد (که به بهبود قابلیت ارسال ایمیل شما کمک می‌کند).

هوش مصنوعی: ایمیل‌ها را با محتوای پویا شخصی‌سازی کنید، محتوای منحصربه‌فرد را با ابزار هوش مصنوعی تولید کنید و از کمک خط موضوع برای نوشتن سرفصل‌های جذاب استفاده کنید.

ادغام: می‌توانید Mailchimp را با مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها، از جمله X، Facebook، Google Analytics، WooCommerce، Eventbrite، Zapier، Survey Monkey و Squarespace Commerce ادغام کنید.

ضروریات بازاریابی اضافی: علاوه بر بازاریابی ایمیلی، Mailchimp به شما کمک می کند تا صفحات فرود و وب سایت ها را با ایجاد کننده صفحه فرود بسازید. شما همچنین می توانید یک وب سایت را از طریق سازنده وب سایت رایگان طراحی، سفارشی سازی و تبلیغ کنید.

قیمت گذاری
Mailchimp برای هر بودجه اشتراک دارد، اما شما باید به تفکیک برنامه به دقت نگاه کنید تا مطمئن شوید که تمام ویژگی های مورد نظر خود را دریافت می کنید.

برای یک مخاطب 1500 نفری، گزینه‌های طرح شما عبارتند از:

ملزومات: از 26.50 دلار شروع می شود، 15000 ایمیل ماهانه و 3 صندلی کاربر
استاندارد: از 45 دلار شروع می شود، 18000 ایمیل ماهانه و 5 صندلی کاربر. این طرح اکثر ویژگی های مطلوب از جمله گزارش و تجزیه و تحلیل و ابزارهای پیشرفته ایجاد محتوا را باز می کند.
Premium: از 350 دلار شروع می شود، 150000 ایمیل ماهانه و کاربران نامحدود
طرح رایگان Mailchimp تنها در صورتی قابل دسترسی است که مخاطبان 500 یا کمتر داشته باشید. این شامل 1000 ایمیل ماهانه و 1 صندلی کاربر است.

افکار مشتری
کاربران می گویند که شروع به کار با Mailchimp آسان است و آنها الگوهای از پیش طراحی شده را دوست دارند. دیگران مانند قالب های رسانه های اجتماعی، فرم های تولید سرنخ و ردیابی ساده هستند.

Mailchimp اسکرین شات Klaviyo در مقابل Mailchimp را بررسی می کند
ادغام این نرم‌افزار با سایر پلتفرم‌ها، مانند QuickBooks، و همچنین ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای تولید محتوا، بازخوردهای مثبتی دریافت می‌کند.

از جنبه منفی، برخی از مشتریان فکر می کنند ساختار قیمت گذاری بسیار پیچیده و گران است. دیگران رابط کاربری را برای پیمایش گیج کننده دیدند. به طور کلی، با این حال، Mailchimp هنوز هم امتیاز بالایی کسب می کند.

Klaviyo در مقابل Mailchimp: ابزار بهتر چیست؟
هر دوی این ابزارهای بازاریابی ایمیلی به دلایلی محبوب هستند. انتخاب مناسب برای شما به بودجه و نیازهای پیش بینی شده شما بستگی دارد.

اگر به دنبال گزینه‌های قیمت‌گذاری آسان، ارزان‌قیمت و ویژگی‌هایی فراتر از بازاریابی ایمیلی هستید، Mailchimp یک انتخاب عالی است. این پلتفرم برای برندهای کوچکتر و مبتدیان بازاریابی ایمیلی مناسب است.

وقتی صحبت از سفارشی سازی عمیق، تقسیم بندی و اتوماسیون به میان می آید، Klaviyo برنده می شود. این باعث می شود که آن را به انتخاب ترجیحی برای برندهای تجاری و تجارت الکترونیک تبدیل کند.

منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 19
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه