loading...

یادگیری طراحی وب سایت با پرتقال

بازدید : 18
دوشنبه 16 بهمن 1402 زمان : 18:57

قبل از اینکه بتوانید یک توسعه دهنده عالی برای تیم خود استخدام کنید، مهم است که بفهمید چه چیزی توسعه دهندگان خوب را از توسعه دهندگان واقعا عالی جدا می کند.

آیا به دنبال یک توسعه دهنده عالی هستید که بتواند به راحتی با تیم فعلی شما ادغام شود و وظایف پیچیده توسعه را تکمیل کند؟ قبل از اینکه بتوانید او را پیدا کنید، به خاطر داشته باشید که تفاوت هایی بین توسعه دهندگان خوب و توسعه دهندگان بزرگ وجود دارد - crème de la crème.

به همین دلیل است که ما این راهنما را گردآوری کرده ایم.

اگر شما یک بنیانگذار، مدیر ارشد فناوری، مدیر یا هر کسی هستید که به دنبال استخدام یک توسعه دهنده (به خصوص یک توسعه دهنده مستقل) است، پس این برای شما مناسب است! ما دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که چگونه توسعه دهندگان شگفت انگیز را برای دستیابی به اهداف تجاری خود بشناسید و به کار بگیرید.

توسعه دهندگان خوب
بیایید با توسعه دهندگان خوب شروع کنیم.

بیشتر توسعه دهندگان تیم شما ممکن است در حال حاضر در این دسته قرار گیرند. آنها به حرفه خود علاقه دارند و همیشه به دنبال انجام کارهای خوب هستند. آنها تمایل به نظم دارند، به خوبی با تیم های موجود ادغام می شوند و با شیوه های توسعه مانند توسعه Agile آشنا هستند.

توسعه دهندگان خوب اغلب مهارت های فنی عالی دارند و کدهای تمیز و مرتب می نویسند. کد آنها اغلب به خوبی توضیح داده می شود و به راحتی توسط سایر اعضای تیم قابل درک است و به راحتی امکان رفع اشکال را فراهم می کند. توسعه دهندگان خوب همچنین از محدودیت ها و فناوری هایی که هنوز بر آنها مسلط نشده اند آگاهی دارند. وقتی چنین توسعه‌دهنده‌ای را با یک پروژه موظف می‌کنید، او می‌تواند از قبل بگوید که چه زمانی به کمک توسعه‌دهنده دیگری نیاز است.

توسعه دهندگان خوب نیز معمولاً ارزش خود را می دانند و به دنبال آن هستند که نرخ های بازار یا بالاتر از آن را شارژ کنند. آنها در مورد کار خود جدی هستند و به دنبال ادغام با تیم فعلی شما برای ایجاد یک نتیجه عالی هستند.

چگونه توسعه دهندگان خوب را بشناسیم؟
آنها معمولاً در حدود قیمت در حال حرکت در بازار شارژ می شوند.
نمونه کدها ساختار منظمی دارند و به خوبی نظر داده می شوند.
آنها دانش کاملی از فناوری های توسعه در حوزه تخصصی خود نشان خواهند داد.
آنها با روش های توسعه مانند توسعه Agile آشنا هستند و فعالانه از آنها استفاده می کنند.
آنها اغلب "بهترین شیوه" برنامه نویسی مرتبط و زمان به کارگیری آنها را درک می کنند.
بیشتر بخوانید: چگونه توسعه دهندگان را به پروژه خود علاقه مند کنید و به تیم خود بپیوندید

توسعه دهندگان واقعا عالی
توسعه دهندگان بزرگ نادر هستند. آنها می توانند به طور قابل توجهی بهره وری تیم شما را افزایش دهند و نتایج شگفت انگیزی را ایجاد کنند. با این حال، انتظار نداشته باشید که آنها را به راحتی پیدا کنید. شما باید بدانید که به دنبال چه چیزی بگردید و همچنین بدانید که احتمالاً کجا آنها را پیدا کنید.

هنگامی که توسعه دهندگان بزرگ را استخدام می کنید، می توانید بازده قابل توجهی از کار آنها دریافت کنید، بنابراین آنها انتظار دارند که بر اساس آن پاداش دریافت کنند. انتظار نداشته باشید که بتوانید یک توسعه دهنده عالی را با قیمت ارزان استخدام کنید. توسعه دهندگان در سطح جهانی می توانند هر کاری که توسعه دهندگان خوب انجام می دهند و خیلی بیشتر انجام دهند! آنها با رمز زندگی می کنند و نفس می کشند - اشتیاق شدید آنها برای حرفه خود آنها را به یادگیری مداوم، در محل کار و خارج از آن سوق می دهد.

آنها معمولاً درک بصری از الگوریتم‌ها، فناوری‌ها و معماری نرم‌افزار را بر اساس تجربه گسترده و حس توسعه خوب خود نشان می‌دهند.

چنین توسعه دهندگانی می توانند در یک نگاه متوجه شوند که چه ابزارهایی در زرادخانه آنها به بهترین وجه با مشکل موجود سازگار است. آنها همچنین می توانند به تنهایی و به صورت گروهی کار کنند و نیاز به نظارت کمی دارند. استعداد برنامه نویسی آنها به آنها اجازه می دهد تا با سیستم های زنده بدون شکستن آنها کار کنند و راه حل های نوآورانه ای برای مشکلات جدید بیابند.

تخصص آنها معمولاً فراتر از توسعه و کدنویسی است. این باعث می‌شود که چنین توسعه‌دهندگانی توانایی بالایی در بحث درباره مشکلات فنی و غیرفنی با مخاطبان عادی و متخصص داشته باشند. به نوبه خود، این توانایی آنها را قادر می سازد تا به برنامه نویسان دیگر تیم شما کمک کرده و آموزش دهند.

توسعه دهندگان بزرگ دارای ظرفیت بصری برای انتخاب راه حل های طولانی مدت هستند که کار می کنند و از اصلاح مشکلات از طریق "هک های" کوتاه مدت که فقط مشکلات بیشتری را در مسیر ایجاد می کنند، اجتناب می کنند.

ما می‌توانیم چنین توسعه‌دهندگانی را به دو نوع تقسیم کنیم، اگرچه برنامه‌نویسانی کاملاً ممکن است که هر دو ویژگی را نشان دهند:

رویایی
ویژنر مانند یک هنرمند است. او شهود بسیار خوبی دارد و می‌تواند راه‌حل‌های توسعه‌ای را طراحی کند که عملکرد و تجربه کاربری عالی را ارائه دهد و در عین حال امکان اشکال‌زدایی ساده و آسان را فراهم کند.

چنین برنامه نویسی می تواند عوامل مهم تری را که در توسعه نرم افزار نقش دارند، مانند نیازهای مشتری منحصر به فرد، طراحی UI/UX، بودجه بندی و موارد دیگر را درک کند. این تضمین می کند که آنها می توانند در هر مرحله تصمیمات درستی بگیرند.

بصیرت گراها همچنین چالش ها را دوست دارند و اغلب در جستجوی برتری خود به دنبال شکستن کدهای خود (قبل از انجام دیگران) هستند. آنها به طور مداوم زمان را سرمایه گذاری می کنند

برنامه نویسی بخوانند و در صورت احساس عدم چالش سعی خواهند کرد ترک کنند. شما باید مطمئن شوید که همیشه چالش هایی را برای آنها فراهم می کنید.


بازیکن تیم A+
این توسعه دهنده بزرگ نه از طریق توانایی های فردی، بلکه از طریق کاری که برای تیم انجام می دهد برجسته خواهد شد. با یک بازیکن تیم A+، بهره وری تیم شما از سقف بالاتر می رود.

این توسعه دهندگان در درک فن آوری های مختلف و کل فرآیند توسعه استاد هستند، که به آنها اجازه می دهد تا برای کل تیم راهنمایی ارائه دهند. در حالی که Visionary می تواند به تنهایی تصمیمات بهتری بگیرد، که در طول زمان درست است، بازیکن تیم می تواند بهترین نتیجه را از تیم شما بگیرد.

آنها معمولاً تمام اسناد مورد نیاز برای موفقیت تیم را بر عهده می گیرند. آنها حتی زمانی را صرف آموزش توسعه دهندگان دیگر و راهنمایی کل تیم خواهند کرد. مهارت آنها اغلب فراتر از توسعه به ارتباطات بین فردی، روانشناسی انسانی و خودسازی است.

چگونه توسعه دهندگان واقعاً بزرگ را بشناسیم؟
تمام ویژگی های توسعه دهندگان خوب را در بالا جستجو کنید و همچنین:

اشتیاق سوزان برای توسعه و برنامه نویسی. طراحی وب سایت تبریز
توانایی های ارتباطی عالی، چه از نظر فنی و چه غیر فنی.
درک شهودی فناوری های برنامه نویسی بر اساس سال ها تجربه و حس توسعه عالی.
چشم انداز عالی، قادر به ادغام نیازهای توسعه با سایر محدودیت ها.
تمایل به کمک به سایر اعضای تیم برای بهتر شدن.
بیشتر بخوانید: 21+ سؤال مهم مصاحبه آزادکار برای پرسیدن از مهندسان نرم افزار

این چه معنایی برای شما دارد
و ما به آنجا می رویم. اکنون، شما باید درک بهتری از نحوه تمایز بین توسعه دهندگان خوب و بزرگ داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که این فقط یک نقطه شروع است! حتماً یک مصاحبه کامل با نامزد برنامه‌نویس خود داشته باشید تا مهارت‌های سخت و نرم او را ارزیابی کنید، با در نظر گرفتن نکات بالا هنگام تهیه سؤالات مصاحبه و هنگام بررسی نمونه کارها.

به یاد داشته باشید - توسعه دهندگان بزرگ به سختی به دست می آیند. اگر می خواهید یکی را استخدام کنید، مطمئن شوید که با جستجو در مکان های مناسب شروع کنید. بسیاری از پلت‌فرم‌های فریلنسری آنلاین هیچ فرآیندی برای بررسی وجود ندارند، بنابراین یافتن آن در چنین محیطی دشوار است. مثل این است که به دنبال سوزن در انبار کاه بگردید!

اگر می خواهید توسعه دهندگان مستقل بزرگی را استخدام کنید، از پلتفرم های فریلنسری استفاده کنید که به توسعه دهندگان کمک می کند تا زمان جستجوی شما را کاهش دهند. در اینجا مقایسه چند مورد محبوب وجود دارد.

و اگر ترجیح می دهید از یک پلت فرم فریلنسینگ استفاده نکنید، قبلاً نحوه یافتن و استخدام بهترین توسعه دهندگان را در این راهنماها شرح داده ایم: راهنمای استخدام برنامه نویس React، راهنمای استخدام برنامه نویس Back-End، راهنمای استخدام برنامه نویس جاوا، راهنمای استخدام توسعه دهنده React Native ، راهنمای استخدام توسعه دهندگان Salesforce، راهنمای استخدام توسعه دهندگان Python، راهنمای استخدام توسعه دهندگان وردپرس، راهنمای استخدام توسعه دهندگان iOS، راهنمای استخدام مهندس DevOps، راهنمای استخدام توسعه دهندگان PHP، راهنمای استخدام توسعه دهندگان Ruby on Rails، راهنمای استخدام توسعه دهندگان Shopify، راهنمای استخدام توسعه دهندگان Shopify، راهنمای استخدام توسعه دهندگان فرانت اند.

آیا هیچ فاکتور مهم دیگری را که توسعه دهندگان مستقل خوب و بزرگ را متمایز می کند از دست داده ایم؟ در بخش نظرات در زیر به ما اطلاع دهید و از خواندن سپاسگزاریم!

همچنین می‌توانید HireAI را برای رد شدن از خط کاوش کنید و:

⚡️ مسابقات نامزد فوری را بدون جستجو دریافت کنید
⚡️ متقاضیان برتر را از شبکه بیش از 300000 برنامه‌نویس ما بدون غربالگری دستی شناسایی کنید
⚡️ ۴ برابر سریعتر با نامزدهای تایید شده (واجد شرایط و آماده مصاحبه) استخدام کنید

منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 16
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه